一人で働くことは、あなたのために良い環境ではない

人間の脳の働きは孤独であることよりも仲間と一緒に働くことの方を優先している。これはガンや難病と戦う患者さんにとっても同じことを意味していると思われる。人間だから、病気に対する不安や恐怖があるのも当然であり、それらを克服するためには感情をより高いレベルに保つことも必要である。

*************************

あなたが友人と研究する場合より良好な等級

どこでも3人以上が集まれば・・・、

 

一人で働くことは、あなたのために良い環境ではない

2013年1月31日に-学術誌ネイチャーScientificレポートで1月30日に発表されて、マニュエル・セブリアン(カリフォルニア大学サンディエゴのEngineeringのジェーコブス学校のコンピューターサイエンスの専門家)によって共同執筆される調査によれば、一緒に働いて、オンラインで相互に関わっている学生たちは、よりそれらのクラスにおいて成功していそうである。

セブリアンと同僚は、大学コースのための協調学習環境で、290人の学生との80,000の交流を分析した。大きな発見は、オンライン相互作用のより高い数が通常クラスのより高いスコアの指標であったということであった。高い達成者も、より他の学生との強い関係を築いて、より複合道で情報を交換しそうだった。高い達成者は排他的集団をつくる傾向があった。そして、それらの相互作用から低実行している学生を締め出した。それ自身がシャットアウトされるのに気づいた学生は、より下の等級がありそうであるだけでなかった;彼らは、より完全にクラスから抜けそうでもあった。
「コースの第1の日に形成される非常に関係のある個人の選り抜きのグループ」と、セブリアンが言った。そして、その人はまた、Excellenceの全国ICTオーストラリア社、オーストラリアのInformationとCommunications Technology Research CentreのシニアResearcherである。「初めて、我々非常に強い手紙が社会的相互作用と情報 72パーセントの相関 の交換の間にあることを示したと、彼が言った「しかし、ほぼ等しく興味を起こさせることは、これらの高さを実行している学生がそれらを接続するこれらのより低い位の学生による有意の努力にもかかわらず『豊かなクラブ』(それは学生を低実行することからそれ自身を保護する)を形成するという事実である。より弱い学生は一生懸命に集中的に選り抜きのグループとかみ合おうとする、しかし、そうすることができない。これは、結局それらのドロップアウト率で著明な相関があることになる。」
ルーイM.アパッチ族(ヒューレット・パッカード英国Labsで基礎を形成される)によって共同執筆される本研究は我々が初期のドロップアウト・アラームを起動させることができる教室でパターンをよりよく同定するかもしれない方法を示す。そして、教育者が学生を助けて、理想的には、適切な社会的ネットワーク介入を通してそれらの率を低下させるより多くの時間を許す。
セブリアンの仕事はコンピュータと社会科学の交差へのUCサンディエゴのより広い研究努力の一部である。そして、ジェームズH.ファウラー教授によって導かれる。そして、人々が情報を共有する、そして、これが国家有意性(例えば健康関連であるか政治的な行動の拡散)の領域に衝撃を与える方法の我々の理解を強化する。
学術誌参照:
ルーイM.アパッチ族、マニュエル・セブリアン。教室の豊かなクラブ現象。科学的なレポート、2013;3つのDOI:10.1038/srep01174
論文源:http://www.sciencedaily.com/releases/2013/01/130131144454.htm

Better grades if you study with friends

Posted by Linda on February 5, 2013

Dr. Weeks’ Comment: Wherever three or more are gathered…

 

Working Alone Won’t Get You Good Grades

Jan. 31, 2013 — Students who work together and interact online are more likely to be successful in their college classes, according to a study published Jan. 30 in the journal Nature Scientific Reports and co-authored by Manuel Cebrian, a computer scientist at the Jacobs School of Engineering at theUniversityofCalifornia San Diego.

Cebrian and colleagues analyzed 80,000 interactions between 290 students in a collaborative learning environment for college courses. The major finding was that a higher number of online interactions was usually an indicator of a higher score in the class. High achievers also were more likely to form strong connections with other students and to exchange information in more complex ways. High achievers tended to form cliques, shutting out low-performing students from their interactions. Students who found themselves shut out were not only more likely to have lower grades; they were also more likely to drop out of the class entirely.
“Elite groups of highly connected individuals formed in the first days of the course,” said Cebrian, who also is a Senior Researcher at National ICT Australia Ltd, Australia’s Information and Communications Technology Research Centre of Excellence. “For the first time, we showed that there is a very strong correspondence between social interaction and exchange of information — a 72 percent correlation,” he said “but almost equally interesting is the fact that these high-performing students form ‘rich-clubs’, which shield themselves from low-performing students, despite the significant efforts by these lower-ranking students to join them. The weaker students try hard to engage with the elite group intensively, but can’t. This ends up having a marked correlation with their dropout rates.”
This study co-authored by Luis M. Vaquero, based at Hewlett-Packard UK Labs, shows a way that we might better identify patterns in the classroom that can trigger early dropout alarms, allowing more time for educators to help the student and, ideally, reduce those rates through appropriate social network interventions.
Cebrian’s work is part of UC San Diego’s wider research effort at the intersection of the computer and social sciences, led by Prof. James H. Fowler, to enhance our understanding of the ways in which people share information and how this impacts areas of national significance, such as the spread of health-related or political behavior.
Journal Reference:
Luis M. Vaquero, Manuel Cebrian. The rich club phenomenon in the classroom. Scientific Reports, 2013; 3 DOI: 10.1038/srep01174
Source of Article: http://www.sciencedaily.com/releases/2013/01/130131144454.htm